Levering:

Normallevering

Vår målsetting er å alltid levere innen ca. 2-4 virkedager. Ved ekstra stor etterspørsel kan det ta noe lengre tid. Vi reserverer oss for at varer kan bli utsolgte. Om en vare midlertidig ikke finnes på lager, restnoterer vi den for deg og leverer den senere uten ekstra kostnader. Dersom du ikke ønsker å vente kan du selvsagt avbestille. Dersom betaling er gjort på forskudd og kjøpet heves, foretas tilbakebetaling innen 14 dager.

Uavhentede sendinger

Dersom en sending ikke hentes innen fristen til fraktselskapet på nærmeste Post i Butikk vil sendingen gå i retur til oss. For forsendelser som ikke løses ut, må vi debitere kunden kostnader for returfrakt, ekspedisjonsavgift og håndteringskostnader (p.t. 399 kr).

Hjemlevering

Du kan få din bestilling sendt direkte hjem til din adresse uten at du trenger å gå til utleveringsstedet mot en tilleggskostnad.

Kunder på Svalbard

Transportør har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir hver bestilling belastet med dette gebyret.

Klikk og hent

Hvis du har valgt "Klikk og hent" vil du vil få beskjed når produktene du har bestilt er klare til å hentes. Varene bør hentes innen 48 timer etter at du har mottatt beskjed om at de er klare til å hentes.

Henteadresse:

Min Uteplass

Øvre Rælingsvei 176

Port B

2008 Fjerdingby

Dine angre- og returrettigheter angrerett

Angrerett

Du har rett til å angre kjøpet ditt innen 14 dager etter at varene er mottatt. Dette gjør du ved å gi oss beskjed om at du ønsker å benytte deg av angreretten, innen angrefristens utløp (14 dager) og sende tilbake varen. Du har rett til å kontrollere varen, men hvis den sendes tilbake i vesentlig forringet tilstand som brukt, defekt eller tilsmusset kan en verdireduksjon på opptil 100 % bli trukket fra på returen. Benytt helst originalemballasjene når du returnerer. Angreretten gjelder ikke for varer som er laget spesielt etter kundens spesifikasjoner eller som har fått et tydelig personlig preg, ei heller ikke B-varer. Hvis du angrer ditt kjøp, erstatter vi det du har betalt oss for produktene du har bestilt. Du står selv for kostnaden ved returer og du kan selv velge transportselskap. Vi anbefaler og du bruker et transportprodukt som har et sporingsnummer, send også sporingsnummeret til oss. Husk alltid og oppgi telefonnummer og epost på retursendingene. Hvis ikke får vi ingen melding om at returen er på vei.

Slik sender du en retur til Min Uteplass:

Da sender dere det bare i retur til vår adresse og du velger selv transportør.

Min uteplass

Øvre Rælingsveg 176

Port B

2008 Fjerdingby

kundeservice@minuteplass.no

Mobil: 95466060

Send oss gjerne sporingsnummeret så vi kan spore returen.

Du kan også komme på vår adresse og levere returen tilbake.

Du kan da legge returen innenfor inngang A mellom kl 09-16 på hverdager og sende oss en sms når den er levert.

Husk å legge ved en lapp i sendingen med ordrenummer og navn.

Gå over hele produktet og sjekk at det ikke er noen flekker/skader eller hår.

Husk å pakke det ned til slik dere mottok produktet.

Emballasjen må også være uskadet.

Returnerer du solseil så husk følgende:

Brett det sammen innvendig på et nyvasket gulv eller lignende.

Emballasjen og eventuelle innlegg må være intakt og som ny.

Når vi mottar returen kontrollerer vi at produktet og emballasjen er som ny, fri for flekker og støv.

Så krediterer vi kun produktene vi har mottatt i retur og du får pengene tilbake.

Dersom produktet er skadet, har flekker eller støv/hår på seg så kan vi ikke ta det i retur.

Emballasjen må også være intakt.

I mellomtiden er det bare å legge inn en ny bestilling på andre produkter hvis du ønsker det.

Du kan også velge «Kjøp og hent» slik at du kan hente på vår adresse og levere tilbake returen på vår adresse.

Du kan gi oss beskjed om at du angrer kjøpet via e-post. Returneres hele bestillingen, refunderes ikke fraktkostnadene. Tilbakebetaling skjer innen 14 dager fra vi har mottatt din angremelding eller retur, på samme betalingsmåte som betalingen ble gjort til oss. Ved tilbakebetaling før returen har ankommet oss, må vi har et sporingsnummer på returen for at tilbakebetaling skal kunne foretas. Refusjon av evt. forhåndsbetaling av varer som ikke kan leveres foretas innen 14 dager. 

Hvis du returnerer varer husk å merke sendingen slik at vi ser hvem returen er fra, angi gjerne en returårsak. Du har også mottatt angrerettskjema på epost sammen med ordrebekreftelsen/sendingsbekreftelsen.

Husk å merke retursendinger med ordrenummer og det er også ønskelig at selger blir informert om returen og sporingsnummer.

Vennlig hilsen

Min Uteplass